trullsans pläjs

2008-03-27
10:27:03

Halsont och fackbråk

Igår var jag som planerat inne på det jag en gång kallade mitt jobb för att hämta dom där pappren som chefaset lovat att han skulle ha till mig. Men för att vara riktigt säker på att han för en gång skull verkligen höll vad han lovade så ringde jag dit innan och kollade om han verkligen hade mina papper. Jo, då det hade han sa han. Han skulle bara titta på dom först sa han.  ?!?!? Gjorde han inte det när han skrev dom??
Nåja, jag stoppade in mina prinsar i bilen och sen bar det av till arbetsplatsen from hell. När jag väl kommer dit så visar det sig (igen) att chefen är en stor jävla nolla som inte har iq nog för att skriva de papper han ska. Allt han hade ver något kasst jävla intyg som jag har noll användning för. Uppsägnings avtal och arbetsgivar intyg hade han inte. Jag försökte åter igen förklara att jag MÅSTE ha uppsägnings papper OCH arbetsgivarintyg. Men detta var vad papper jag skulle få sa han. Okej, nu har han själv satt "ribban" jag släpper honom nu och lämnar allt i händerna på facket from. nu. Jag fattar verkligen inte vad hans problem är (mer än att han "råkat" anställa en som slåss för sina rättigheter och därmed är otroligt besvärlig) Hur svårt kan det vara att skriva ett papper där han säger upp mig?? Och hur svårt kan det vara att fylla i ett arbetsgivar intyg??? Nå ja, facket sätter väl fart på aset hoppas jag.

Jonathan ska till vårdcentralen idag igen *Suckar* Vi kan snart hämta ett vip kort där efter alla besök. Det är hals ont IGEN!! Jag blir verkligen trött på det här!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: